עיצוב גבות בשיטת הפודרה

עיצוב גבות בשיטת האומברה/הפודרה

טכניקה מתקדמת המבוצעת ע"י מכשיר חשמלי  טכניקה שבה ממלאים את הגבות הקיימות , ומוספים נפח ועובי תוך התאמה מושלמת לגבות הטבעיות שלך .

 ניתן לסדר ולתקן צורה אי סימטרית, דלילות בגבה או להסתיר צלקת קיימת, ניתן לשנות צורה עגולה ולבנות גבה בעיצוב חדש ומחמיא יותר תוך התאמה מושלמת למבנה הפנים שלך והצמדות לגבה הטבעית.

אני בוחרת את התאמת הפיגמנט  בהתאם לצבע השערות הקיימות בגבה הטבעית שלך לכן התוצאה המתקבלת בטכניקה הפודרה מדמה אפקט של צללית בגבה  ונותן  מראה גבות טבעי ואוורירי  יותר.  הטיפול מתבצע בשני טיפולים בהפרש של חודש אחד מהשני.

למי מתאימה שיטת הפודרה?

שיטת הפודרה מתאימה לכל סוגי העור

כמה זמן מחזיקה שיטת הפודרה?

שיטת הפודרה מחזיקה בין שנה לשנה וחצי

האם שיטת הפודרה כואבת?

הכאב משתנה בין לקוחה אחת לשנייה, במהלך הטיפול מורחים חומר מאלחש כך שלא מרגישים כאב

מהי העלות לשיטת הפודרה?

עלות שיטת הפודרה נעה בין 1200-2200 ש"ח

"שמתי לי פודרה" – כל מה שרצית לדעת על הצללת גבות מקצועית

הצללת גבות בשיטת הפודרה, היא טכניקת איפור קבוע חדשנית, המשמשת לעיצוב ומילוי של גבות דקות או דלילות. בשונה מטכניקת ההצללה שהייתה בשימוש בעבר, שהייתה מקנה לגבות מראה כהה, גס, אחיד מדי ולא טבעי, ההצללה בשיטת הפודרה מעניקה לגבות מראה מעודן ואוורירי שמחמיא כמעט לכל אחת. במדריך זה אסביר בהרחבה מהי הצללת פודרה, כיצד היא מתבצעת, לאילו תוצאות ניתן לצפות בשיטת ההצללה הזו לגבות וכמה התענוג הזה אמור לעלות. אז קדימה, מתחילות?

מה זה הצללת פודרה?

הצללת גבות בפודרה היא טכניקה לעיצוב גבות בשיטת הצללה ייחודית ומתקדמת, המספקת תוצאה אסתטית וטבעית מאוד. כאשר אני מבצעת בגבות הצללה בשיטת הפודרה, התוצאה המתקבלת דומה למדי להדגשת הגבות עדינה המתבצעת בעזרת צללית. כשם שמילוי הגבות בצללית רגילה, יוצרת מראה מעודן, מלא יותר ואוורירי באזורים המדוללים של הגבה, כך גם בשיטת הפודרה בגבות. השוני במקרה זה, הוא שהצללת הפודרה מספקת לכן מענה לטווח ארוך יותר שמחזיק מעמד למשך תקופה, וכך משחרר אתכן מהצורך המייגע להתעסק באיפור ומילוי של הגבות על בסיס יום יומי.

למי מתאים לעשות בשיטת הפודרה גבות?

הבחירה באיפור גבות שיטת פודרה מתאימה במיוחד לכל מי שאוהבת את הגבות שלה מלאות אך טבעיות למראה. אם גם אתן נהנות מהמראה המעודן המתקבל כשאתן משתמשות בצללית ייעודית לאיפור הגבות, אך מאסתן בצורך להשקיע דקות ארוכות בסידור ואיפור של הגבות לפני כל יציאה מהבית, זוהי בהחלט השיטה עבורכן. בשיטת הפודרה ניתן לעצב גבות מכל סוג והיא מתאימה לבעלות עור כהה ובהיר כאחד.

איפור קבוע לגבות בשיטת הצללת פודרה, יאפשר לכן ליהנות מגבות במראה מעוצב ומלא לאורך כל היום, מבלי לחשוש מכך שהצללית תרד או תמרח לכן בעקבות לחות, הזעה, גשמים, אימונים ספורטיביים או רחצה בבריכה או בים. בקיצור, מושלם.

למי אסור לעבור תהליך של עיצוב גבות הצללה?

למרבה הצער, נשים הרות אינן יכולות לעבור טיפולי עיצוב גבות בפודרה ממספר סיבות. ראשית, בעיצוב גבות בהצללה, בדומה לטיפולי איפור קבוע מסוגים אחרים, קיים סיכוי מסוים להופעת זיהומים או התפתחות תגובה אלרגית של המטופלת לאחד מן החומרים שבהם נעשה שימוש במסגרת הטיפול. במידה ונוצר מצב כזה, הוא מחייב בדרך כלל מתן טיפול תרופתי, מה שאינו בהכרח מומלץ בזמן ההריון. ייתכן בהחלט כי כבר עברתן בשלב כזה או אחר הצללת גבות בהצלחה, אך חשוב לזכור שבזמן ההריון הגוף עשוי להגיב בצורה שונה ובלתי צפויה לטיפולים וחומרים שונים. זאת בנוסף לעובדה שהריונות מאופיינים ביציאה מאיזון הורמונלי, מה שעלול כשלעצמו לפגוע באיכות התוצאה ועמידותה.

מי שסובלת מגירויים בעור בעקבות חשיפה לשמש או טיפול ברטינול, מוטב שתמנע גם היא מהצללת הגבות. זאת משום שכאשר העור מגורה ואדמומי, בזמן שהתאים מתחלפים ומתחדשים, התוצאות המתקבלות מהצללה של הגבות אינן במיטבן ועלולות שלא להחזיק מעמד לאורך זמן.

גם נשים הסובלות ממחלות רקע לסוגיהן או נוטלות תרופות מרשם, אינן בהכרח מועמדות מתאימות לטיפולי הצללה של הגבות. במצב כזה, יש לבקש מרופא מוסמך אישור לביצוע הטיפול.

על היתרונות הבולטים של הצללה לגבות

יתרונה הבולט ביותר של הצללת גבות מקצועית בפודרה, טמון ביכולתה של השיטה להעניק לגבות דלילות מצולקות, או בעלות קרחות, מראה מלא ובריא, באופן טבעי ועדין. זהו פתרון אידיאלי ועמיד גם בחודשי הקיץ החמים בארץ, ולכן מספק מענה מעולה לבעלות עור שומני ומי שנוטות להזיע יותר במהלך העונה החמה. הוסיפו לכך את העובדה שמדובר בטיפול שאיננו כואב, והרי לכן שיטה מנצחת לשמור על גבות מעוצבות ומדוגמות לאורך כל חודשי השנה.

"פצצות לגבות" – הצללה לגבות לתוצאות יוצאות דופן וארוכות טווח

נשים רבות תוהות האם משתלם להשקיע בטיפולי הצללה בגבות מאחר ואינן בטוחות למשך כמה זמן מחזיקה הצללת גבות. אולם החדשות המעודדות הן שהתוצאות המתקבלות בעקבות עיצוב גבות פודרה, מחזיקות מעמד למשך תקופה של שנה עד שנתיים, כתלות בסוג עורה של הלקוחה ובשגרת הטיפוח שלה.

לצורך העניין, שימוש תדיר בתכשירים וטיפולים קוסמטיים שנועדו להמריץ את התחדשות תאי העור, עלול לשחוק את הפיגמנט שהוזרק לאיזור הגבה, וכתוצאה מכך הצללת הגבות עשויה שלא להחזיק מעמד כמצופה. גם חשיפה מרובה לשמש, נטילת תרופות מסוגים מסוימים, או שפשוף תדיר של הגבות, עלולים לפגום בעמידות הטיפול.

אולם ככלל, תוצאות ההצללה נוטות להחזיק מעמד למשך שנה ויותר. מאחר וקצב התחדשות תאי העור בפנים שונה בין מטופלת למטופלת, אצל כל אחת דהיית ההצללה מתרחשת במועד קצת אחר והצורך לחדש את הפיגמנט בגבה מתעורר בתדירות משתנה, הנעה לרוב בין שנה לשנתיים.

כיצד מתבצע איפור קבוע בשיטת הצללה / פודרה?

הצללת גבות קבועה מבוצעת בכמה שלבים, שנועדו להבטיח שכל לקוחה תהנה מתוצאה עמידה ומושלמת:

  1. מילוי הצהרת בריאות – מטרתה להבטיח שמצבה הבריאותי של המטופלת מאפשר לה לעבור את הטיפול. בהקשר זה, חשוב מאוד ליידע אותי בהיסטוריה הרפואית המלאה שלכן ובכל פרט חשוב על מצב בריאותכן הנוכחי, כדי שאפשר יהיה להתאים לכן את הטיפול הבטוח והיעיל ביותר, ולמזער סיכונים למינימום האפשרי.
  2. הערכת מצב הגבות הטבעיות של המטופלת – בחינת צורתן הטבעית של הגבות הקיימות ודפוסי צמיחת השיער בגבות, היא חיונית לתכנון נכון של תהליך המילוי בשיטת הפודרה. זהו השלב שבו נבצע תיאום ציפיות כדי להבין מהי התוצאה שאליה המטופלת מכוונת, ולפיה נתכנן את המשך הטיפול.
  3. מדידת הגבות וביצוע הדמייה – בשלב זה נמדוד את הגבות ונסמן את המסגרת עבור הגבות החדשות, כדי לוודא מראש שצורתן של הגבות, העובי שלהן והמיקום החדש שלהן, עונים על ציפיות המטופלת. מרגע שהמטופלת מאשרת את הסימון, אפשר להתקדם לביצוע הטיפול עצמו.
  4. הכנת הדיו להצללה – כאן אני מכינה את הפיגמנט שישמש למילוי גבותיה של המטופלת ומוודאת שהוא בגוון התואם את צבען הטבעי של השערות בגבה. בהקשר זה, אני מתייחסת גם לגוון עורה של המטופלת, שיש להתחשב בו כדי לקבל את התוצאה האופטימלית. לצורך העניין, עבור נשים כהות עור, יש צורך להוסיף לדיו מנטרל פיגמנט אפור כדי שיתקבל חום בגוון טבעי. שלב זה הוא קריטי ביותר לאיכות התוצר הסופי.
  5. מילוי הגבות – כאן מדובר כבר בטיפול עצמו, שמתבצע בעזרת מכונה חשמלית בעלת מחטים דקיקות המזריקות בעדינות את הפיגמנט לגבה מבלי לחדור לשכבות העור העמוקות. ההצללה מתבצעת באזורים השונים של הגבות בפיזור משתנה, על מנת להעניק לגבה מראה טבעי ואוורירי ככל שמתאפשר.
  6. תיקונים וחיזוקים – כעבור כשישה שבועות ממועד הטיפול הראשון, נבצע טאץ' אפים, לשיפור וחיזוק הפיגמנט באזורים השונים של הגבות, על מנת לקבע את הצבע כהלכה, למלא אזורים שאינם מודגשים מספיק, להבטיח ששתי הגבות אחידות בצורתן, ושהתוצאה מדויקת ומשביעת רצון מבחינת המטופלת, עד כמה שניתן.

כמה עולה הצללה בגבות?

לאיפור קבוע בשיטת הפודרה גבות מחיר משתנה, אשר נע בין 1000 ועד 1300 ש"ח.

עלות טיפולי ההצללה מגלמת בין היתר, את הניסיון המקצועי הרב שצברתי בתור מעצבת גבות לאורך השנים, ואת ההשתתפות בקורסים, בהכשרות מקצועיות והשתלמויות, שנועדה לשכלל את שיטות העבודה ורמת החומרים שאני מציעה ללקוחותי במסגרת הטיפולים בקליניקה שלי.

חשוב לדעת כי בחלק מהמקרים, המחיר לחידוש ההצללה המתבצע כעבור כשנה עד שנתיים ממועד טיפול הצללת הגבות הראשוני, הוא יותר נמוך, כתלות במצבן של הגבות בזמן זה, והיקף המילוי הנדרש כדי להשיבן למצב אופטימלי.

מה ההבדל בין עיצוב גבות בשיטת הפודרה לבין מיקרושיידינג?

נשים רבות תוהות האם יש שוני בין שיטת הפודרה להצללת גבות ובין טכניקת המיקרושיידינג. אולם בפועל מדובר בשני מושגים שונים שנועדו לתאר את אותו הדבר. מיקרושיידינג (Microshading) הוא פשוט השם הלועזי של הצללת גבות, כשהשוני העיקרי בין עיצוב גבות בשיטת ההצללה והמיקרושיידינג, טמון בשיטת הביצוע. במיקרושיידינג הצללת הגבה מבוצעת על ידי אמנית הגבות באופן ידני, בעזרת התקן הכולל מחטים זעירות המשמשות להחדרת הפיגמנט נקודה אחר נקודה, אל תוך שכבות האפידרמיס העליונות. זאת בעוד שבשיטת הצללת הפודרה לגבות, אותה תוצאה מושגת בטכניקה מכשירנית. כלומר, בעזרת מכשיר חשמלי ייעודי. השיטה הידנית נמצאת כיום בשימוש בעיקר עבור לקוחות עם עור עבה יותר, שעבורן לרוב מושגת תוצאה מדויקת יותר בעזרת  התקן מיקרושיידינג ידני. בכל מקרה, כמעצבת גבות מנוסה אני תמיד מקפידה להתאים לכל מטופלת את שיטת ההצללה שתשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורה.

היכן ניתן ליהנות מעיצוב גבות בשיטת פודרה?

מעוניינות גם אתן בעיצוב גבות בשיטת פודרה? עיצוב גבות מקצועי בשיטת הפודרה בגבות – כמו גם טכניקות מתקדמות נוספות לשיקום ועיצוב הגבות והריסים, איפור גבות קבוע, ולק ג'ל מקצועי, ממתינים לכן בקליניקה הנעימה שלי בנתניה.

זה הזמן לקבוע פגישת ייעוץ אישית שבה נתאים לכן את סוג הטיפול המושלם ביותר עבורכן – בואו נדבר!

יצירת קשר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן